22 juni 2015

ViP-festival op 14 november 2015

VIP-festival – voor Vrouwen in de PvdA, feministen en iedereen die dat juist niet is.

Zaterdagmiddag 14 november 2015

Locatie: Wagenwerkplaats/verkeerstuin op het Oude NS-terrein in Amersfoort

Kom zaterdag 14 november discussiëren, ideeën uitwisselen, brainstormen, luisteren, dansen en mensen ontmoeten tijdens de jaarlijkse VIP-dag. Wij organiseren op een bijzondere locatie een divers en afwisselend festival met debat, workshops en een gezellige borrel.

Festivalterrein is de wagenwerkplaats in Amersfoort. Te midden van dit industrieel erfgoed gaan we in gesprek over actuele thema’s zoals arbeid en zorg, eerlijke verdeling van de taken thuis, gezondheid, gelijke beloning voor gelijk werk en het (al dan niet bestaan van het) glazen plafond. Maar belangrijker is nog dat we ervaringen in en buiten de partij uitwisselen en dat we elkaar verder helpen (een new-girls-network). De middag is voor oude, nieuwe en bijna leden, volksvertegenwoordigers, bestuursleden, slapende leden en niet-PvdA’ers. Wees er bij! Zet de dag in je agenda. En geef je op, dan kunnen we je goed op de hoogte houden van het programma en praktische zaken.

Neem vooral een introducé (van buiten de partij) mee! Collega’s, (PvdA-)vriendinnen en mannen zijn ook van harte welkom.

Meld je aan via [email protected]

Tot 14 november!

Grace Tanamal (Tweede Kamerlid)

Anne Slingerland (raadslid Baarn)

Lineke van Bruggen (raadslid Amersfoort)

Pauline van Vliegen (statenlid Utrecht)

Lobke Zandstra (raadslid Den Haag)

Waar ben je naar op zoek?